Teslimat ve İade Şartları
İstanbul il sınırları içinde ve servis
araçlarımızın güzergahları dahilinde bulunan adreslere, ürün teslimatları
şirketimiz servis araçları ile yapılmaktadır. Bu güzergahlar dışında bulunan
adreslere ürünler kargo şirketleri ile yollanır ve bedelleri müşteriler
tarafından ödenir. İstanbul il sınırları dışında veya anadoluda bulunan
adreslere ürün teslimatları, müşteri arzusuna göre nakliye ambarları veya kargo
şirketleri ile yapılmaktadır. Nakliye bedelleri müşteri tarafından ödenir.
Satılan ürünler müşterinin mesuliyeti altında seyahat ederler, nakliye bedelleri
özel bir anlaşma olmayan durumlarda, müşteri tarafından ödenir. Nakliye
sigortası talep eden müşteriler şirketimizle temasa geçmelidir.
İade şartları nelerdir?
Genel olarak gerekçesi şirketimize ait
olmayan sebeplerden dolayı doğan iadeler kabul edilmez, ancak şirketimiz
kaynaklı veya arızalı ürünü güvenli bir kutuda, orijinal ambalajını tahrip
etmeden, tekrar satılabilirliğini bozmadan her türlü aksesuarı ve kutu
içeriğini eksiksiz olarak göndermelisiniz.
Ürünle birlikte satış faturası da (tüm nüshalarıyla) teslim edilmelidir. Fatura
şirket adınaysa iade faturası düzenlenmelidir.
Orijinal ambalaj yada üründe herhangi bir çizik, hasar, bant, etiket, kutu
içeriğinde eksik v.s. problemler varsa iade kabul edilmez.
Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri
tarafından ödenecektir.